РЕЗУЛЬТАТИ РЕЙДІВ-ПЕРЕВІРОК ПІДРУЧНИКІВ
Протягом листопада 2015 р. проходив І етап рейду-перевірки підручників. Перевірено стан збереження підручників та їх наявність під час навчальних занять у школі в учнів 1-6 класів.
Всі учні 1-их класів мають відносно нові підручники і підтримують їх у гарному стані. Є обкладинки, закладки.
У чотирьох учнів 2-го та 3-го класу підручники не обгорнуті. У деяких учнів книжки не підклеєні, довелося прямо в класі користуватися “Книжчиною аптечкою”. З цими школярами проведена бесіда «Лікуй книгу! Вона потрібна тобі і іншим».
Підручники школярів 4-их класів вже використовуються 11-й рік, тому стан їх незадовільний, хоча учні намагаються дбайливо ними користуватися.
Більшість школярів 5-их класів ставляться до збереження книг відповідально, хоча у декого відсутні закладки, а у декого обгортки. Взагалі стан підручників гарний. У чотирьох учнів відсутні окремі підручники під час перевірки у класі. Школярі були попереджені про відповідальність за користування підручниками. “Книжчиними лікарями” було проведено дрібний ремонт окремих підручників з англійської мови та математики.
В учнів 6-их класів підручники нові і знаходяться у відмінному стані, але у декого були відсутні обгортки на окремих книгах, а в одного учня на всіх, деякі підручники, особливо “Математику”, довелося “підлікувати”.
Учні та їх класні керівники попереджалися про перевірку підручників, але не всі школярі відповідально поставилися до попередження і не підготувалися до перевірки відповідним чином: не підклеїли підручники, не обгорнули.
Шкільний бібліотекар неодноразово наголошувала раніше і наголосила цього разу на тому, що в бібліотеці діє “Книжчина лікарня”, де завжди можна знайти всі необхідні засоби для ремонту книги. “Лікувати” книжку потрібно коли вона тільки надірвалась, а не чекати, коли розірветься зовсім. Хтось узяв ці слова до уваги і прибігає у разі потреби до бібліотеки ремонтувати свій підручник, а хтось пропустив повз вуха і нехтує збереженням підручників.
Сподіваємося, що класні керівники проведуть роз’яснювальні бесіди щодо збереження книг, а учні зроблять висновки та приймуть до уваги рекомендації, і наступного разу зауважень буде менше.
Коментарi